Sex and the City

Hallo folkens! I dag har jeg sett en god del episoder Sex and the City før jeg fikk øvelseskjøre litt for å hente lillesøsteren min på skolen, også har jeg vært en tur i byen sammen med Anja. Har vært helt hekta på Sex and the City de siste par dagene. Har jo sett filmene, så det er gøy å se TV-serien også. Jeg er ferdig med sesong 1 allerede, så er det fortsatt 5 sesonger igjen. Da har jeg jo alltid noe å se på, for Pretty Little Liars har begynt igjen, Keeping up with the Kardashians kommer ut med ny episode hver søndag også begynner Orange is the New Black i neste uke (!!!!!!)

 

God helg!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg