Grilling på nupen

 

 

God kveld! I går grillet vi på Nupen som faktisk sies å være en av de mest romantiske plassene i Norge, hahaha. Det var koselig, men veldig kaldt etterhvert. Jeg og Lisa delte på ei flintstek som tok gaaanske lang tid å grille på en engangsgrill.. Derfor ble det utrolig kaldt når det endelig var vår tur til å spise, men men. Jeg og Mathias dro hjem til meg og sov her, og jeg tror vi var hjemme i 12 tiden. Iskald og dautrøtt, så jeg sovna nesten med en gang som vanlig. 

Nå er det ny skoleuke, og jeg håper den går fort! Er i skikkelig sommerferiemodus nå, så jeg takker virkelig ikke nei til sommerfeire snart. 

 

Håper dere har hatt ei fin helg! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg