Nytt skoleprosjekt og teoripugging

 

 

God kveld! I dag fikk vi et nytt skoleprosjekt som er det eneste vi jobber med fram til siste skoledag, og det er å lage en stop-motion film. Det er ikke det mest utfordrende å gjøre, så det er ikke så ille. Vi må møte opp på skolen hver dag, men får avslutte klokken 2, helt greit men skulle jo gjerne hatt et par fridager. Da blir det nok ekstra herlig å ta sommerferie i neste uke. 

Har smått begynt med pugging og lesing til teorien nå, jeg har tenkt til å ta den rundt starten av juli! Får bare håpe jeg føler meg klar til da, men jeg orker virkelig ikke å ta den før jeg føler meg klar for det. Vil ikke risikere å tape mer penger enn nødvendig! Regner også med jeg begynner med kjøretimer veldig snart også, så jeg føler at jeg kommer meg noen steder med denne bilkjøringa. Selv om det enda nesten er et halvt år igjen til jeg skal ta lappen.. 

 

Et polaroidbilde av meg og Lisa på lørdag! Her var det “flintsteikgliset” som Lisa sa, hahaha. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg