Avfarging av håret

 

God kveld! Denne uka er jeg i huset til besteforeldrene mine, og jeg trives veldig godt her. På onsdag var Lisa her, vi laget litt mat, snakket og koset oss. Vi laget kyllingfilet og ris som er noe av det beste jeg vet. I dag dro jeg på skolen og der var vi i studio, og på slutten av dagen så vi på filmen Tusen ganger god natt.

Jeg er veldig usikker på om jeg skal holde meg hjemme i morgen eller ikke, med tanke på at vi absolutt ikke har noen ting å gjøre på skolen nå som ender med at vi sitter foran skjermene og jeg får så sykt vondt i nakken og skuldrene av det. Kunne gjort akkurat det samme hjemme liksom + at stedet her trenger en rydd og litt vask etter søstrene mine og mine to søte små tantebarn var her idag. Jeg har ikke sovet særlig bra de siste nettene heller, så jeg kjenner virkelig ikke at jeg orker. Det er selvfølgelig bare meg selv det går ut over om jeg holder meg her imorgen, men så har jeg absolutt ikke mye fravær heller, så det gjør egentlig ingenting. 

 

 

Ellers hjalp storesøster meg med å ha avfarging i håret mitt idag! Jeg brukte denne:

Resultatet ble jeg ganske fornøyd med egentlig. Den inneholdt ingen blekemidler så heldigvis ble jeg ikke helt påskekylling. Håret ble ganske oransje, men det er iallefall bedre en slik det var før! Selvfølgelig er det noen mørke punkter og flekker der håret var aller mørkest. Nå går håret mer i ett med den lange etterveksten, og håret ble ikke så ufattelig slitt som jeg hadde trodd heller. Jeg ble jo selvfølgelig livredd da jeg skylte ut og så at håret var heeelt oransje da det var vått og at jeg plutselig holdt i en svææær ball med hår, men dette var heldigvis bare fordi det hadde floket seg veldig mye. Her ser dere iallefall resultatet, så den vil jeg anbefale videre dersom noen ønsker å kvitte seg med en farge uten å bleke det!

Bildene som ble tatt i studio legger jeg ut om en dag eller to, er ennå i redigeringsfasen. I morgen kommer kjæresten hit for å være sammen med meg i helga, det gleder jeg meg til! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg