Klar for en siste skoleuke

 

 

God kveld! I morgen er det ny skoleuke, og heldigvis den aller siste. Kjenner jeg er veldig klar for ferie nå, og skoleuken blir veldig grei med mindre vi kommer opp til muntlig eksamen da.. Det er nemlig trekning i morgen og jeg ber til alt og alle om at vi ikke skal komme opp i noe, det hadde virkelig vært kjipt nå som jeg allerede er i feriemodus. Jeg får bare håpe på det beste! 

Min første kjøretime har jeg faktisk også i morgen, er litt spent. Men er ikke såpass spent og nervøs som jeg trodde jeg skulle være, og det er jeg glad for. Jeg bør vel også begynne å tenke på å kjøpe en 30 dagersgreie på teoritentamen.no nå, jeg syntes nemlig det er ufattelig kjedelig å lese i teoriboka. Så det er greit å få øvet seg litt på den måten også, så satser jeg på å ta den innen 30 dager etter jeg har kjøpt det! 

 

Enchiladas er seriøst noe av det beste jeg vet.


Helga har vært koselig, men den har gått fort som vanlig. Kjæresten var sammen med meg i huset til besteforeldrene mine, og vi gjorde ikke stort. Begge to var lite gira på å finne på så særlig mye, så det ble for det meste matlaging, spising, å sitte foran hver sin pc-skjerm, film et par ganger og soving. Perfekt for meg som ikke gidder å gjøre noe! Jeg har for tiden vært ganske giddesløs, trøtt og rett og slett ikke vært så motivert til å gjøre ting, iallefall ikke trening! Men jeg får bare håpe på at det kommer seg snart, det er vel bare en periode som vanlig.

 

Ha en fin uke!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg