Unmotivated

 

 

For tiden er jeg utrolig umotivert til pole. Jeg vet ikke hvorfor, jeg vil jo gjerne bli kjempeflink. Jeg føler bare at jeg aldri kommer meg noen vei, jeg klarer ikke den etterlengtende superman som jeg vet jeg klarte i høst, shoulder mounten ser ikke bra ut, jeg tør aldri å gjøre disse “skumle” tingene som russian layback, kross ankle release osv. Sommer skulle jo være den årstiden det ble så utrolig mye trening, jeg skulle være så motivert, ha masse energi og trene som bare det. Hva skjedde med det liksom?? Jeg har prøvd masse for å bli motivert, sett mine favorittvideoer, andre polevideoer, sett på målene mine, sett på bilder, klarte en inside leg hang på ordentlig, hatt dager med godt grep og mye mer. Hvorfor er jeg fortsatt så umotivert og sløv? Jeg tar jo kosttilskudd, spiser godt og drikker nok vann. 

Jeg blir så fort sliten, jeg er alltid syk, eller så har jeg vondt noen steder. En uke hadde jeg strukket noe i nakken, nå har jeg vondt i ryggen, gnagsår som svir noe helt sykt å gni borti stanga med. Kanskje dette er en stor del av den hele onde sirkelen? At jeg flere ganger VIL men ikke KAN. Det at jeg har atopisk eksem og tørr hud hele tiden gir meg aldri noe garanti for at jeg skal ha noe godt grep heller. Det er utrolig kjipt, for enten har du en dritdårlig dag der du ikke klarer å holde noe som helst, en litt dårlig dag der du for det meste sklir når du prøver ting, en litt ok dag der du likevel sklir slik at du ikke tør å øve på nye eller de såkalte skumle tingene, eller de dagene jeg har det OK etter å ha smurt inn hele stanga og meg selv med dry hands…. 

 

Jeg får prøve å være tålmodig, motivasjonen kommer vel etterhvert tenker jeg. Om jeg prøver å trene nå blir jeg så sliten, lei og irritert at jeg bare gir meg med en gang. I dag orker jeg ikke engang å prøve å trene heller. 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg