Pizza and tacos

 

God dag! I dag spiste vi pizza fra Pizzabakeren på skolen, det var koselig. Jeg var igjen for ivrig med å spise, så jeg tok ingen bilder, hahaha… Kommer til å savne kontaktlæreren og medielærerne masse, det blir trist å ikke ha dem mer. Noen flytter ut av byen, noen skifter skole, jeg skal for eksempel ikke gå på media lengre og slike ting. Selv om jeg begynner å gå dritt lei av mediefagene nå, var lærerne en av grunnene til at jeg orket å komme på skolen. 

Nå er det bare en skoledag igjen til jeg tar farvel med lærerne og medielinja, så kommer jeg tilbake på skolen om et par måneder. Riktignok på en annen linje, en ny etasje og nytt klasserom med nye lærere osv. Jeg gleder meg iallefall til å bli ferdig med videregående for godt slik at jeg kan begynne med det jeg har lyst til på ordentlig! Ellers laget jeg og lillesøsteren min taco til middag, og senere skal kjæresten komme hit for å sove over. 

 

 Her får dere både dagens antrekk og litt av interiøret vårt. To fluer i en smekk, bra det vettu. 

 

 

Håper dere får en flott dag videre!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg