Sommerferieee!!!

 

Ja, da har jeg tatt en velfortjent sommerferie! Med 4,5 i snitt som er det høyeste jeg har hatt noen gang. Kan si jeg er litt stolt av meg selv altså, i løpet av ungdomsskolen og førsteåret var det mye stryk, toere og skulking. Mitt andre år på videregående har vært en sykt stor forandring, jeg har absolutt ikke mye fravær, jeg hadde fem femmere på karakterkortet og jeg har generelt roet meg litt ned i forhold til slik jeg var før. 

Vi hadde en flott avslutning ute der vi fikk servert grillet burger og litt underholdning. Nå er jeg kjempeglad for å ikke måtte dra på skolen igjen på to hele måneder! Ellers har jeg feiret at jeg har sommerferie med å være en tur på senteret sammen med mamma og lillesøsteren min. Det var veldig koselig! Også har vi vært noen timer hos besteforeldrene våre, der jeg hjalp bestemor med å lage vårruller og slikt. 

 


Fikk en flott attest på at jeg har vært med i en ungdomsbedrift! 

 


Denne toppen kjøpte jeg på Cubus forrige fredag da der var 30% på alle klær i butikkene. 

 

 

Ha en kjempeflott helg og eventuelt ferie! 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg