Jumpsuit

 

 

Hei! Min første dag i sommerferien har vært koselig. Jeg dro til byen en tur sammen med familyen, jeg kjøpte min aller første jumpsuit og et par sko. Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle skoene? De har høye hæler, men hælene er ganske tjukke. Jeg kjøpte både skoene og jumpsuiten på H&M, og tilsammen kostet det 200 kroner! Måtte forresten kjappe meg skikkelig å ta bilder og redigere raskt fordi jeg må rekke bussen for å dra til kjæresten for å sove der i natt. Derfor ble ikke bildene allverden, men det får vel være. 

Håper dere får en fin lørdag!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg