I’m reeadyyy

 

Hei folkens! Sitter for øyeblikket oppe i stua og blogger litt etter å ha spist enchiladas og sett litt Harry Potter sammen med kjæresten. I dag hadde jeg kjøretime og det gikk bra, etter kjøretimen var jeg en tur på kiwi for å kjøpe jordbær og brus og slikt. Mathias gikk meg i møte og da vi kom hjem satte vi oss ute i sola på terrassen og spiste jordbær med vaniljesaus mens vi øvet sammen på teorien. Veldig koselig! Det har de siste dagene vært fint vær her, så det er jeg kjempeglad for. Jeg begynner å føle meg ganske klar for teoriprøven nå, og jeg fikk her om dagen beståttgaranti. Mairho is on fire!

 

 

Wish me good luck!

 

Selv om det er kveld og jeg koker ihjel vurderer jeg å sitte meg litt ute nå fordi det er koselig å sitte ute og snakke og se på den flotte naturen (neida, joda) og selvfølgelig fordi det er litt kjøligere enn her inne! Ha en fin kveld videre 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg