St.hans

 

Gårdagens sankthansfeiring var flott, og hakket bedre enn i fjor. Jeg, storesøster, kjæresten hennes og tanteungene mine dro til besteforeldrene våre for å grille. Da vi hadde vært der en stund dro vi til Gressholman en liten tur. Gressholman er ei fin strand/fjære som er en flott plass å bade på (når temperaturen er der selvfølgelig). Det var noen andre folk der også som hadde med seg unger og slikt. Tante sine smågutter hadde med seg bøtte og spade, og kastet skjell ut i havet. Tror de begge også tok seg en liten vassetur med skoene på… Ellers var været veldig bra, til tross for at jeg fryser omtrent hele tiden kunne jeg faktisk gå ute i singlet med en cardigan over! Om kvelden vel og merke, da vi satt i sola på verandaen til besteforeldrene mine var det nesten for varmt å bare ha singleten på. 

Senere dro jeg, pappa og lillesøster og kjøpte Tropical shave ice og litt sånt. Så satt jeg og lillesøster oss ute på verandaen med jordbær og vaniljesaus før det begynte å regne litt. Håper dere også hadde en fin dag igår! 

 

5 kommentarer

Siste innlegg