Reebok

 

 



Disse skoene fikk jeg av mamma idag, kjempesnilt! I og med at de skoene jeg for det meste går i er et par lave mørkerøde converse. Disse kan både bli litt fargekrasj i forhold til klærne mine og slikt, i tillegg er det ikke noe særlig å gå i dem lenge. Disse syntes jeg derimot er mer behagelig og “mykere” å gå i, de er jo også litt høyere med bedre demping. 

 

Jeg beklager å måtte meddele et så her dårlig, uklart og uredigert bilde på bloggen, men her har dere iallefall dagens antrekk!

Elsker når det er såpass fint vær at jeg kan bruke maxiskjørtet uten å fryse ihjel eller bli blåst vekk. I dag var temperaturen bra så da måtte jeg benytte sjansen til å bruke litt mer sommerlige klær! Selv om jeg er ganske forkjøla nå da… 

 

Nå stikker jeg avgårde til kjæresten for å bli der til imorgen. Forresten er jeg innkalt til jobbintervju, krysser fingrene! 🙂 

 

5 kommentarer

Siste innlegg