Jeg lever i en maurtue

 

Rommet mitt kryr av maur. Jeg sitter for øyeblikket i senga med bena oppe, så klart. Fordi det er maur overalt. Tror dere ikke pappa allerede har spraya hele utsiden av huset og SPESIELT utenfor mitt rom og vinduene mine??? Jo, det har han. Jeg aner ikke hvor de kommer fra, og nå har det gått såpass langt at jeg ikke bryr meg når jeg ser en ny maur, og lar den bare være fordi jeg ikke gidder å gå inn på badet for å hente dasspapir hvert fjerde minutt. Da er det ille altså, når JEG ikke bryr meg når jeg ser en maur inne på rommet mitt! På mandag lånte jeg til og med lillesøsteren min sitt rom for å sove der, tør ikke helt å tenke tanken på at jeg glefser i meg flere titall med maur mens jeg sover akkurat.

 


Så her sint er jeg. 

 

Forresten aner jeg ikke hva jeg skal gjøre resten av dagen. Skal straks lage bali kyllinggryte, love it. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg