My fav – Aqua kiss

 

 

Jeg elsker denne body misten fra Victoria’s Secret. De er ikke så altfor dyre, de lukter kjempegodt og varer lenge. Lukten går derimot litt bort etter en kort stund, men det som er inni flasken varer lenge. Denne pleier jeg å ha med meg i veska overalt! Jeg kjøpte den på flyplassen i Barcelona, og jeg brukte en god stund på å bestemme meg for hvilken av disse jeg skulle kjøpe. Det er maaange forskjellige! Men det var altså denne som ble favoritten, designet er fint og lukten er veldig fresh og god. 

Jeg kjøper garantert flere av disse! 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg