Warning

 

advarsel, coming up: et par nokså stygge bilder av meg.

Jeg og Mathias tok et par bilder både ute og inne, vet ikke helt om jeg husker når. Kanskje onsdagskvelden denne uka, who knows. På de første bildene under var det faktisk det nærmeste jeg har vært stanga på sikkert flere uker. Umotivert much? Jepp. Velger å tro at jeg også har vært lite hjemme de siste ukene også, i tillegg til at jeg var forkjøla og har vært ekstremt lat og umotivert til all slags trening. 

 


en vakker dag blir det iron-x folkens… 

 

 

Så til bildene vi tok ute. Noen av de er ikke redigert, har bare rettet opp horisonten på et par av dem. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg