E10 Baren

 

I går var det bare å kaste seg i bilen og kjøre hjem til lille kalde Harstad igjen. Det tok mange timer og vi stoppet underveis på en E10 restaurant, for denne brukte nemlig familien vår å stoppe på når vi kjørte til Sverige i gamledager (rundt 6-10 år siden). Jeg spiste kjøttboller i brunsaus og potetmos <3 <3 <3 

 


Min nye favorittbukse som jeg kjøpte i en av bodene i byen. Ikke den peneste, men tro meg. Den er behagelig å gå med!!!

 

Også til gårdagens latter. På bildet under sitter Mathias på en benk med et bord i midten. Så begynte plutselig en veps å følge etter oss, vi sprang og hoppet unna og lo mens han bare satt der og så på oss…

 

Så skulle kjæresten til støresøster hoppe over benken da han sprang fra vepsen, da dette skjedde…

 

Jeg holdte faktisk på å le så mye at jeg tisset på meg. Det så virkelig helt sykt ut, jeg og søsteren min fikk med oss alt. Plutselig bare klappet benken sammen og der satt de begge to på bakken. 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg