One year anniversary

 

I dag har jeg og Mathias 1-årsdag. Det er altså et år siden vi ble offisielt sammen. På facebook riktignok… For nøyaktig et år siden ble en av hans facebookvenner i et forhold og jeg spurte på kødd “så koselig, når er det vår tur?”, så ble det visst vår tur samme kveld. Mairho scores again! Siden jeg nesten aldri har mulighet til å bruke de litt “finere” klærne mine er det greit å ha en liten unnskyldning, så her har dere dagens antrekk. 

 

 

Blir flau over hvor dårlig selvutløser-antrekkbildene mine er. Noen som melder seg frivillig til å være fast fotograf???? Thanks. 

 

Nå skal vi dra for å spise pizza og deretter gå en koselig tur! Ha en fin dag videre. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg