In pain

 

 

God kveld! Eller, ikke for meg iallefall. I dag tidlig da jeg var på sykehuset ble det ganske spontant bestemt at jeg måtte få satt inn spiral. Kanskje litt over grensa på hva jeg vil dele på bloggen, men det gjorde iallefall veldig vondt. Ikke bare var det helt forferdelig å få satt den inn, men i ettertiden har jeg hatt så sterke menssmerter at jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg. Heldigvis ble jeg tatt godt vare på at bestemor og bestefar. Jeg fikk littegranne søvn, men det gikk heller ikke så bra. Jeg sovna og våkna hele tiden siden jeg våkna igjen hver gang når smertene var på sitt verste. Jeg hadde IKKE trodd en knøttliten spiral skulle gjøre såpass vondt. 

Nå prøver jeg ikke å skremme dere jenter altså! Mange opplever også å ikke kjenne like mye til det. Så det er like stor sannsynlighet å oppleve at man får vondt i ettertid som det er å ikke få så veldig vondt. De aller fleste merker lite eller stort ubehag ved innsetting (noe som jeg skjønner godt i og med at noe er og roter oppi livmoren, kan da umulig være noe behagelig). 

 

 

Dagens flotte bilde av meg. 

 

I morgen er egentlig planen å trene sammen med Lisabeth, men jeg må virkelig se an formen. For øyeblikket er det flaks at jeg kan skrive, menssmertene kommer og går veldig fort og noen er verre enn andre. Ellers får dere ha en fin kveld videre, så blogges vi sikkert i morgen!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg