50 questions

 

1. Hvor gammel er du om 5 år? Om 5 år er jeg 22 år gammel og blir 23 i november det året. 


Har iallefall noe å se fram til.

2. Hvem har du vært sammen med i minst to timer idag? Min kjære mamma

3. Hvor høy er du? Jeg er faktisk litt usikker. Da jeg skulle ta passbilde i mars var jeg rundt 163 cm, men det var med sko på. 

4. Hvilken film så du sist? The Internship

5. Hvem ringte du sist? Kjæresten

6. Hvem ringte deg sist? Storesøsteren min

7. Hva stod det på den siste SMS’en du fikk? <3

8. Foretrekker du å ringe eller sende SMS? Det spørs hva jeg har å si. Det er lettere å forklare lange historier ved å snakke, mens det er like greit å sende meldinger om man bare skal si noe veldig kort. 

9. Hva er ditt favorittsted? Det må vel være i apeskogen faktisk. Det er en veldig koselig og barnevennlig plass med både lavvo, benker, bålplass, netting osv. 

 

10. Hvilket sted foretrekker du minst? Grensa i Sverige, området rundt også. Abisko og veien til Kiruna. Ikke alle som vet hvor dette er, men jeg får bare en veldig ekkel følelse av å være der, det er liksom en plass jeg drar til for å enten kjøre videre eller for å handle litt dagligvarer billigere.

11. Når så du moren din sist? Idag! 

12. Hvilken øyenfarge har du? Brun

13. Hvilken julesang er din favoritt? Tenn lys! Syntes den er fin og rolig. 

14. Er foreldrene dine gift eller skilt? Skilt.

15. Når våknet du idag? Klokken 8:55 eller noe sånt! 

16. Hvor tror du at du befinner deg om 10 år? Forhåpentligvis i et eget hus i en annen by enn Harstad! Da er jeg fornøyd. 

17. Hva skremte deg om natten som barn? Hva som var under senga eller i klesskap. 

18. Hvilket siste youtubeklipp fikk deg til å le? Er ei god stund siden jeg så på youtubevideoer sist, så det husker jeg ikke.

19. Hva er din beste egenskap? Jeg er flink til å planlegge ting og å møte opp tidsnok!

20. Hva er din verste egenskap? At jeg er ganske lat. Som dere kan lese i innlegget under sluntrer jeg gjerne unna husarbeid og slikt. Trening er noe jeg også er lite flink til!

21. Sover du med eller uten klær om natten? Det varierer. Er det kaldt sover jeg med og er det varmt sover jeg bare i truse. 

22. Hvor mange puter har du i senga? I senga har jeg tre, og sover selv med to av dem. 

23. Hva er det rareste du har spist? Tror ikke det er noe spesielt. Jeg er veldig forsiktig og kresen når det gjelder mat!

24. Har du stasjoner eller bærbar data? Bærbar. 

25. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Sokker, om det er skittent inne takler jeg ikke å kjenne at jeg har noe klistra til føttene! 

26. Hva hører du på akkurat nå? The Electro Suite av Hanz Zimmer, en av mine favorittsanger innenfor film! Den varer i hele 12 minutter så jeg foretrekker å spole litt fram til ca rundt 3:00, haha.

27. Hvilken iskrem er din favoritt? Er ikke så glad i å spise bare fløteis (blir lett kvalm av sånt), det må bli lollipop på boks! 

28. Hvilken dessert er din favoritt? Sjokoladefondant med is eller oreokake, naaam. 

29. Hva er den største premien du har vunnet? Ingenting :'((((

30. Liker du kaffe? N to the E to the I. Har aldri syntes kaffe har vært noe godt, liker bare iskaffe. 

31. Hva drikker du helst til frokost? Vann, av og til appelsinjuice.

32. Hvem var din favorittlærer på VGS? Nå blir dette litt vanskelig å svare på siden jeg ikke er ferdig med VGS. Til nå må det nok bli læreren vi hadde i medieproduksjon både på VG1 og VG2. 

33. Kan du spille poker? Nei, har ikke så stor interesse for å lære det heller.

34. Hva har du spist idag? En banan, kaker hos oldemor, ei skive med skinke og agurk og jordbær med vaniljesaus!

35. Nevn en historisk person som interesserer deg? Teller Marilyn Monroe som historisk? Hahaha.. 

36. Hvilken radiostasjon var den du sist hørte på? Hører så og si aldri på radio med vilje, så det kan jeg ikke huske. 

37. Vil du ha barn? Jepp! Kanskje to stykker. 

38. Kan du noen andre språk enn norsk? Vil si jeg kan engelsk relativt bra. Forstår enkelte ord på tysk også. 

39. Sover du på en spesiell side? Nei. Jeg klarer ikke å velge, må alltid bytte side!

40. Foretrekker du havet eller basseng? Havet. Av og til ihvertfall, enkelte dager er jeg mer paranoid og tenker på alt som kan befinne seg der!

41. Hva bruker du helst penger på? Klær og mine nære og kjære. 

42. Eier du dyrebare smykker? Det tror jeg ikke. 

43. Hva er ditt favorittprogram på TV? Say yes to the dress??? Eller Ink Master! Sånne type programmer liker jeg. 

44. Hva skal du gjøre i helgen? Skal være sammen med mamma, Mathias og Lisa. Ikke samtidig altså!

45. Kan du stå på slalom? Nei, er ikke så interessert i å lære det heller. Er ikke så veldig den “fart og spenning- typen”.

46. Hvordan imponerer man deg? Ved å gi meg mat, I guess. 


Her har dere the real deal

 

47. Hva slags ringelyd har du på mobilen? Standard for samsung, velger jeg å tro iallefall. Har nesten aldri lyd på mobilen da.

48. Fortell en ting leserne dine antagelig ikke vet om deg? Da jeg var liten var jeg helt gal etter å bygge trehytter. Jeg og vennene mine var ofte i skogen ved siden av huset vårt der vi fant trær som kunne funke og snekret masse planker og slikt. Ganske gøy egentlig! 

49. Hva har du nærmest deg som er rødt? Her ifra ser jeg faktisk ikke noe som er rødt bortsett fra et par knapper på fjernkontrollen. 

50. Er du sosial? Det ville jeg ikke sagt jeg er. Er faktisk ikke så veldig mye blant folk. Jeg har ingenting imot å være litt sosial, men where to start?

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg