Husmor materiale?

 

Just kidding. Jeg er laaangt ifra født til å være noe husmor, det merker jeg nå. Jeg klarer bare ikke å få ting rent uansett hvor mye jeg støvsuger, skrubber og vasker. Det er fortsatt støvete eller smuler her og der. (Tar med glede imot tips!) Jeg tok igår det store steget og støvsuget i vinduskarmene på rommet mitt, der kan jeg love dere det var mye rart. Døde edderkopper og andre kryp, spindelvev, flere tonn med støv og hybelkaniner, smuler osv. Jeg er typen til å virkelig sluntre unna slike ting, det kan jeg ærlig innrømme. Jeg takler ikke å ta i eller være i nærheten av støv eller krypdyr. 

Så jeg tror nok ikke jeg er den typiske “husmoren” som liker å rydde og vaske i huset for å holde det rent, jeg HATER det. Er heller sånn at jeg vil jobbe og tjene penger, husarbeid får noen andre ta seg av liksom. Er glad det er noe som heter likestilling idag for å si det sånn. Støvsuging og klesvask går greit, men vasking og skrubbing unngår jeg hver gang jeg kan. Liker derimot å rydde både i klær, saker og ting og skifte plass på hvor ting skal være. Jeg har til og med fått solgt et par klesplagg og slikt, thumbs up! 

 


Sorry not sorry

 

Som dere hører hadde jeg igår en ganske produktiv dag, og den ble enda mer produktiv! Jeg og kjæresten tok steget opp til Gangsåstoppen for å få oss en liten tur med oppoverbakker og ulendt terreng. Beklager altså, men jeg orket ikke å bære på kameraet oppover dit når jeg enda ikke var helt i hundre etter “in pain”-innlegget. Nok om det… Her har dere noen flotte bilder jeg screenshottet av Mathias da telefonen min til og med gikk tom for strøm der oppe:

 


Sykt sunn

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg