Tidlig krøkes

 

 

Jeg har som vanlig sittet og sett gjennom gamle bilder. Det er noe jeg elsker å gjøre! Da kom jeg over disse bildene fra da jeg gikk i 8. klasse. Jeg husker godt jeg da også pleide å se på pole-videoer på youtube og drømme om at jeg en dag også skulle kunne gjøre det samme. Dette var en sommerdag hos søskenbarnet mitt da jeg plutselig la merke til stolpene på verandaen deres, og jeg bare måtte give it a try! 

 

Moro å se at jeg da også brukte venstre arm som den øverste! 

 

 

Living my dream! I morgen/i dag skal jeg og Lisabeth ha en økt hos meg, det ser jeg fram til. Trenger å bli pushet litt, jeg har motivasjonen der men det å faktisk komme seg opp av stolen og GJØRE DET er noe annet. Jeg har forresten kjøpt en body sorbet fra The Body Shop som visstnok skal være veldig bra for de som trener pole. Den har veldig god konsistens merker jeg, og mange får godt grep på stanga av å bruke den. Så jeg gleder meg til å prøve den ut på ordentlig i morgen. Kanskje kommer det et bilde eller en video om jeg gjør det greit nok, haha! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg