Cross ankle release

 

Dagens poleøkt med Lisabeth var ganske vellykket! Jeg klarte faktisk to nye ting idag og det var russian layback og cross ankle release, det ble NESTEN en superman også! Neste gang skal jeg klare det. Russian layback er jeg enda så utrygg i at det ikke ville sett noe bra ut på et bilde, men den får jeg øve mer på, for nå tør jeg i det minste å slippe meg ned! Cross ankle release er også ganske skummel med tanke på at folk har brukket nakken da de har mista grepet, det har ikke vært den største motivasjonen til å klare den akkurat, haha… Men nå idag klarte jeg altså å slippe meg ned i begge to uten at noen stod der og holdt meg. Selv om det er greit å ha noen som støtte i samme rom i tilfelle noe skulle skje. 

 


Cross ankle release

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg