Gz

 

 

I dag har Mathias bursdag! Min søteste kjæreste fyller 18 år idag, og det vet jeg han har venta lenge på. Det skal feires med junkfood iallefall, så det gleder jeg meg til. Nedenfor deler jeg et fint bursdagsbilde:

 


Ikke bli sint på meg for at jeg la ut dette…….

Han er faktisk helt vill når det kommer til poledancing, vi filmet også et par ganger der han tok helt av og slengte seg rundt og sparket overalt. Men de videoene tror jeg han er glad for ikke er i mine hender, hahaha! 

 

Nå skal jeg stikke for å være litt sammen med mamma, storesøster og tanteungene mine før jeg skal være sammen med Mathias! Ha en fin dag 🙂

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg