Busy woman

 

Dere merker kanskje på bloggingen av jeg er en travel kvinne… Neida, men joda. Jeg passer for tiden katten og huset til onkelen min, så må jeg også mate fiskene i vårt hus, hente post, vanne blomster osv. Så jeg pendler litt fram og tilbake når jeg kan. Det har bare generelt vært mye planer i det siste også, i helga var det bursdagsfeiringen til kjæresten, igår spiste vi middag hos storesøster, idag spiste storesøster og barna middag her. Så det har altså vært mye! Først nå har jeg hatt tid til å sette meg ned og tenke på bloggen. 

I dag ble jeg rimelig stressa da jeg våkna og så at klokken var 12, det er det seneste jeg har våkna denne sommeren faktisk. Jeg takler ikke å sove lenge og føler at jeg går glipp av så mye av dagen. I tillegg er det på tide å begynne å legge meg tidligere og tidligere om kveldene og stå opp tidligere hver dag. Gruer meg noe sykt til det blir mørkt igjen om kveldene her, selv om det er mye lettere å få sove når det er mørkt vet jeg at det begynner å gå mot høst. Det liker jeg ikke! Det er bare så kjipt å vite at man går mot skikkelig mørketid der det er mørkt når man står opp, mørkt mens man er på skolen, mørkt hele tiden rett og slett. Ikke minst kulden, minusgradene, snøstormene, polerte og glatte veier og alt det der. Her sitter jeg allerede og gruer meg skakk til vinteren kommer, huff da. Jeg skal nyte siste del av sommerferien så godt jeg bare klarer, og ikke minst sette pris på at jeg ennå kan gå i litt lette klær og at det ennå er lyst ute. Vel, nå skriver jeg meg bare bort. Så da skal jeg hente litt kjeks og sette på Orange is the new black! 

 


Meg og min søte tanteunge vi kaller for Emmitt! 

 

Ha en fin kveld videre!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg