Hva skulle vi gjort uten ebay?

 

Hei! I det siste har jeg kjøpt en del ting som blant annet klær, tilbehør og hårfarge. I går farga jeg håret mørkelilla igjen fordi fargen hadde begynt å falme og etterveksten begynte å vises. Jeg kjøpte også en brunfarge som jeg kan bruke når denne nye lillafargen går ut igjen. Den lilla fargen var på tilbud, så jeg valgte å beholde fargen en liten stund til før jeg farga det i en litt mer “lik min naturlige” farge. 

 

Her om dagen bestilte storesøster meg en klokke fra Ebay. Jeg hadde så utrolig lyst på en klokke, men hadde lite lyst til å betale flere tusen liksom. Så fant jeg denne!

 

Den tror jeg bare kosta 14 kroner eller noe med frakt! Og den funker også, den tikket da jeg fikk den i posten, så jeg vil tro de andre også har batteri når man får dem. Link til klokka HER! De har den i 14 forskjellige farger, men jeg tror ikke det var denne linken jeg brukte til å bestille. Klokkene er iallefall de samme, forsåvidt prisene på klokkene også. Forventet leveringstid var 3-13.august eller noe sånt, men den kom allerede igår nesten en uke før! Kommer garantert til å bestille samme klokken i andre farger også!

 


Showin off my watch 

 

Flere som har gjort gode kjøp på ebay?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg