Dangerous heels

 

 

 

Her om dagen kjøpte jeg er par sko hos ei jente. De er fra Nelly med merket NLY Shoes. Har lenge hatt lyst på et par svarte enkle (veldig høye) sko, så da fant jeg endelig noen som var i min størrelse og som jeg bare kunne stikke og hente uten å måtte bestille noe og betale mer. Grunnen til at jeg kaller dem “Dangerous heels” er fordi de er helt forferdelige å gå med, haha… Oooops! Det gjør veldig vondt og jeg klarer såvidt å gå, jeg som trodde jeg kunne gå i høye hæler greit nok 🙁 Så er riktignok disse mye trangere og høyere enn det jeg er vant til, men jeg håper bare det går seg til for jeg syntes de er utrolig fine og vil gjerne bruke dem noen ganger!

 

Nå tenkte jeg at jeg skulle ha en poleøkt for meg selv for første gang på sikkert en god stund. Wish me good luck! Kanskje legger jeg ut bilde eller video om det går som planlagt. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg