Lykken til en poledancer…

 

… er når man er blessed med en fuktighetskrem. Jeg tok endelig turen innom The Body Shop her om dagen der jeg fant Body Sorbets. Hadde hørt de funka veldig bra til de som driver med pole fordi den gir godt grep. Og det gjør den faktisk! Jeg syntes den har god konsistens og lukter helt himmelsk. De hadde bare en med mango igjen, så den kjøpte jeg. Mango er favoritten!

 

 


Dette er altså hvordan jeg ser ut idag. Jeg tenker ofte “when will my clear swin return from the war“….

 

 

 

I dag blir det trening hos Lisabeth, så hun henter meg om en time eller to. Det gleder jeg meg masse til! Får se hva det blir til idag, men jeg regner med jeg kommer til å prøve å kjempe meg inn i en superman denne gangen også. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg