Supermairho

 

Da jeg og Lisabeth hadde trening igår klarte jeg den etterlengtede superman! Jeg ble så sykt overlykkelig da jeg kom inn i den, Lisabeth satt med telefonen for å søke opp noen moves da jeg bare “Lisabeth. Lisabeth. LISABETH!!!!!!”, hahaha. Også fikk jeg den til på andre forsøk også da vi skulle ta bilder av det. Ingen bilder = ingen bevis, vet dere. Etter andre forsøk sa det stopp da det gjorde ganske vondt i ryggen, så da har jeg den iallefall inne. Gleder meg til å kunne bruke den i combos og blant annet lære meg titanic og dove og sånt. 

 

5wxim3ujH6

Det er verdens herligste følelse å faktisk vite at man nå har klart noe man har trent mye for å få til og at det er noe man kan stryke av lista. Det skal jeg nemlig gjøre i pole-boka nå! Ha en super dag videre folkens, haha den var god. Neida, joda. 

3 kommentarer
    1. Åh så gøy også så flink du er, det der er ikke lett! Har kjøpt stang selv, syns det er så gøy, men så har jeg fått meg leilighet hvor jeg ikke har plass så er så kjipt! Vurderer å kaste ut hele stua for å få plass haha!

    2. Maria Volpe: Åå så gøy! Veldig kjipt å ikke ha plass, men jeg håper det fikser seg da. Hadde vært gøy å følge med på din “pole-journey” også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg