Så ferdig OITNB med et uhell

 

Ja. Overskrifta er sann. Jeg så ferdig Orange is the New Black med et uhell, dere kan tenke dere hvor frustrert jeg var. Hadde jo tenkt til å “spare” episodene slik at jeg ikke så ferdig alt med en gang og måtte vente et helt år til neste sesong. Jeg så det på Netflix og lot episodene spille, jeg var langt ifra klar over at den neste episoden jeg skulle se var den aller siste. Jeg tenkte “what, dette her virker litt som en typisk siste episode av en sesong”, og da den var ferdig kjente jeg smått at det skjærte i hjertet mitt altså. 

 

So sad

Nå er det bare å vente et år til neste sesong…. Siden pcen jeg har nå er noe dritt som ikke lar meg oppdatere java uten skolens passord, så får jeg derfor ikke sett noe annet enn Viaplay og sånt. Det betyr: null Sex and the city, null Pretty Little Liars, null Keeping up with the Kardashians osv. Derfor har jeg begynt å se The Walking Dead på Viaplay, til nå syntes jeg det er ganske bra! 

 

Ellers kom jeg meg opp klokken 10 idag, vaska håret og baket ostekake. Grunnen til at jeg har bakt kake er fordi storesøsteren min har bursdag imorgen, og siden vi hadde alle ingredienser bortsett fra kremost ble det ikke så dyrt å kjøpe inn, dermed hadde jeg jo faktisk råd til det! I to-tiden har jeg kjøretime, altså snart. Senere idag skal jeg overnatte hos Mathias, og imorgen tidlig klokken 8 skal vi passe den yngste tanteungen min. Det gjør ikke meg noe, for jeg trenger å øve meg litt på å stå opp tidlig for idag er det nemlig bare to uker til skolen starter igjen </3 

 


Midt i bakinga vettu

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg