Where did the summer go?

 

Shit altså. Nå er det bare litt over en uke igjen av sommerferien, den har gått utrolig fort! Kort oppsummering på været vi har hatt i sommer her i nord: Regn, overskyet, regn, vind, regn, et par kjempefine dager med knallsol og varme, regn, overskyet. Nord-Norge i et nøtteskall!

I går kveld etter jeg og kjæresten hadde sett ferdig Hunger Games og vi så ut vinduet var det veldig mørkt og tåkete overalt. Det var så tykk tåke at vi faktisk ikke så fjellene eller hus rundt omkring, for huset hans ligger i høyden og det er derfor vanligvis god utsikt. Men i går kveld så vi ingenting. Det minna oss skikkelig om Silent Hill! Spesielt men også litt skummelt. Tok et par bilder med mobilen men kvaliteten er så dårlig at man ikke engang trenger å påpeke det, hadde vært så mye kulere om jeg hadde tatt bilder med kameraet som selvfølgelig lå igjen hjemme… 

 


Her ser man ikke mye, nei.

 

Riktignok er det flott vær idag og derfor skal jeg, Mathias, Lisa og hennes kjæreste benytte sjansen til å gå en liten tur og etterpå grille! Jeg tar med kameraet forresten, så da har jeg noe bloggmateriale iallefall. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg