Happy song

 

 

Dagens poleøkt gikk ganske fint. Øvde litt på russian layback, brigdes og slike ting. Fikk filma en aldri så liten video også der jeg går fra outside til inside leg hang! Jeg tror jeg har strukket ett eller annet i leggen, for det gjorde ganske vondt både under og etter trening. Men men, sånt skjer og det er ikke verdens undergang. 

 

513vLKujJG

Sangen jeg hørte på er forresten Happy song av Bring me the Horizon. Litt for drøyt for enkelte, men ikke for meg vet dere… Forresten klarte jeg ikke å få med hele størrelsen på videoen, veldig dumt men dere ser iallefall mesteparten da!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg