Fesketur

 

 

God kveld! I går var jeg, pappa og lillesøster på fisketur. Vi bestemte oss ganske sent for å gjøre det, så vi kom ikke hjem før rundt halv 2 om natten. Det var sinnsykt kaldt, det regna og var en del bølger. Men ellers koselig! Vi fikk riktignok ikke fisk, men det gjør ingenting for min del fordi jeg ikke spiser fisk. Også syntes jeg så synd på dem! Tok med kameraet og tok et par bilder, men til slutt ble det så kaldt at jeg la fra meg kameraet. Noe av det beste var å komme hjem og legge meg ned i senga mi for å sove, blir så utrolig trøtt av å være på havet! 

 

Meg, fullt innpakka og i pappas lue. 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg