End of summer

 

 

 

Nå begynner det virkelig å gå mot slutten av sommerferien. Jeg har fått skoleplass, jeg har valgt valgfag og kjøpt inn skrivebøker og perm. Sånn sett er jeg klar til å begynne på’an igjen. Kanskje ikke like klar mentalt ville jeg nok sagt, samme rutinene som før. Opp 06:30, kle på meg, sminke meg, spise frokost, lage skolemat, gå opp til busstoppet sammen med lillesøster, sitte på skolebenken fram til skoledagen er over, gå hjem, spise middag, gjøre lekser, lese og øve til prøver, gjøre ferdig innleveringer, gå til sengs klokken 22:30. Er vel ikke bare jeg som smågruer meg litt?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg