En god investering

 

Her om dagen kjøpte jeg denne fargeleggingsboka som heter “Fantastiske dyr“, og noen “fine line” fargetusjer. Dessverre er jeg nå helt blakk etter den lille men flotte investeringen. Dette er nemlig et bra tidsfordriv for meg som både gjør meg konsentrert og kreativ. Av og til er det skikkelig pirkearbeid med å få fargene nøyaktig innenfor strekene på små områder, men det er utrolig gøy syntes jeg! Tegneboka kostet 149,- på Notabene, og hadde samme pris på Nille så jeg regner med den koster 149,- nesten overalt. Tusjene kjøpte jeg for 59,- på Nille, og de var bra nok men jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte tusjene på Notabene siden det var flere farger, men selvfølgelig til en dyrere penge, og det kunne jeg dessverre ikke ta meg råd til. 

Flere som har disse? 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg