Anja’s første poleøkt

 

I går var Anja på besøk her, og vi bestemte oss for å hive på oss treningsshorts og trene litt pole. Jeg lærte henne det samme jeg lærte meg første gang. Front hook og back hook spin, hvordan man sitter, hvordan man klatrer, angel pose og litt forskjellig. Til slutt lot jeg henne prøve å inverte, og det klarte hun kjempebra! Hun hadde også en typisk psykisk sperre som det jeg hadde når jeg skulle lære meg å inverte, men det gikk seg veldig bra til og jeg forklarte henne litt om det og hvordan det var med meg også. Jeg syntes hun var veldig flink til tross for at det var hennes aller første poletrening! Hun ble overrasket over hvor tungt og vondt det var, akkurat slik jeg ble. Men hun syntes det var gøy da. 

Jeg klarer fortsatt superman, så da er jeg 99,9% sikker på at jeg har den inne nå! Slapp meg også ned i en russian layback, det må jeg bare fortsette med for å bli såpass trygg at jeg klarer å få den til å se fin ut og kanskje komme meg inn i en brigde i den også. Har vært lite trening i det siste, for i forrige uke trente jeg null komma niks. Har vært opptatt med noe hver eneste dag! Så igår benytta jeg sjansen, så blir det nok en bedre økt snart igjen. 

 


Anja opp ned! 

 

7 kommentarer

Siste innlegg