Spare spare

 

 

 

God dag! Jeg prøver desperat å tjene penger for tiden. I år blir det ingen stipend, jeg har ikke fått svar fra noen av jobbene jeg har søkt på og har ingen inntekt ellers. Derfor prøver jeg å få solgt unna en god del ting fra rommet mitt og klesskapet som aldri blir tatt i bruk. Har til nå fått solgt sofaen og glassbordet som har vært stående lenge uten å ha blitt brukt, og jeg fikk ikke allverden for det tilsammen, men det er da noe. Og det blir selvfølgelig spart! Men hva er det jeg sparer til? Vel, for det første sparer jeg til tatovering(er) som jeg skal ta når jeg har blitt 18, en leilighet å flytte til etterhvert, en eventuell tur til Anja neste sommer inkludert Skral-festivalen. Siden jeg og “min kjære” ikke kom oss til Spania i år skal jeg spare slik at vi garantert kan komme oss dit neste sommer heller. Også tenker jeg at det hadde vært veldig gøy å besøke Anja, hun bor jo langt sør i forhold til lille Harstad. Også er jo Skral-festivalen like i nærheten. 


Planen for resten av dagen er å være hos Mathias. Den siste lørdagen før skolestart skal nytes med mat og avslapning. Ha en fin dag videre!

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg