Ready, set, no.

 

Skolestarten nærmer seg med stormskritt og den er så nært at den til og med er imorgen. Gleder meg til å få det overstått, men gruer meg til å komme igang. Jeg har iallefall funnet ut at jeg mest sannsynlig kommer til å gå i samme klasse som to av de jeg gikk i klasse med i fjor, det er litt betryggende! 

Det er utrolig at jeg i år faktisk ikke ei lei av sommerferie, og gjerne kunne hatt den i to måneder til. Jeg storkoser meg masse med å ikke gjøre en damn shit, hahaha neida…. Joda….. Skulle ønske jeg hadde jobbet i sommer, og forsåvidt resten av skoleåret også, men slik ble det nok ikke. Jeg ødela døgnrytmen, gadd ikke engang å vaske rommet mitt, skjøv unna all den flotte treninga jeg hadde planlagt for sommeren og mye mer. Det er mine typiske sommerferier det! Nei, nå skal jeg slutte å tulle. Jeg trente er par ganger, vaska faktisk rommet, men døgnrytmen løy jeg ikke på da. I dag stod jeg opp 08:00, så jeg er kjempestolt for å si det sånn! Jeg har lett sovet til klokken 12 ukene før altså. Nå har jo faktisk godværet kommet også, er ikke det typisk? Er meldt superfint vær resten av uka. I dag skal iallefall jeg og Lisabeth trene ute hos henne i godværet, da har vi også muligheten til siste innspurt for å bli tan. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg