Butterfly in the sun

 

 

I går hadde jeg og Lisabeth en kjempeflott poleøkt utenfor inngangen demmes i sola! Det var varmt, naboer som stirret, jeg klarte butterfly på ordentlig flere ganger, vi filmet og tok bilder. Jeg er utrolig glad for at butterflyen min begynner å se fin ut nå, det betyr et steg nærmere extended butterfly, ayesha osv. Selvfølgelig blir det enda en goood stund til jeg klarer en ayesha, men det er lov å drømme… 

 

Ellers filmet jeg litt av Lisabeth sin combo fra meat hook til outside leg hang og cocoon, men det har seg slik at hver gang jeg prøver å legge inn bilder eller videoer direkte fra instagram blir de croppet noe ekstremt slik at bare halve videoen/bildet vises. Men dere kan for all del gå inn på hennes instagram og se den, og selvfølgelig flere videoer og bilder av hvor flink hun er! Brukernavnet hennes er liandcats

 

4 kommentarer

Siste innlegg