VG3, here we go

 

Første skoledag er overstått og det gikk helt greit. Så nå er jeg herved elev på VG3 Påbygg. Timeplanen er jeg fornøyd med for vi har langdag bare en gang i uka og det er mandager, like greit og få det overstått tidlig i uka! Det er rundt 30 stykker i klassen, og jeg er liksom vant til 12… Men det er nok en vanesak, på ungdomsskolen var det jo ca. like mange som nå i min klasse. Jeg fikk valgfaget rettslære, så jeg er fornøyd! Fikk faktisk også russemagasiner i posten idag, så da har jeg et spørsmål til dere som har vært russ før: Hvem er best av russedress og russeservice? Jeg tenker å bestille så tidlig som mulig slik at det slipper å bli så skyhøye priser. 

 

Ellers har det vært innkjøp av litt rosa matte-saker, syntes kalkulatoren var kjempesøt! Kjøpte det på Staples, og gradskivene og det der er bøyelig. 

 

Jeg gjentar spørsmålet slik at dere får dere med dere: Hvem er best av russedress og russeservice? Noen erfaringer?

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg