That good weather

 

 

Hvor kjipt er det ikke at skolen har starta nå som godværet først har kommet? Min andre skoledag er nå overstått og det ble blant annet en gåtur til Gansåstoppen. Det var veldig varmt og sånn, men da har jeg iallefall fått dagens trening! Da jeg kom hjem sulten, tissetrengt og svett, merka jeg at jeg selvfølgelig hadde glemt nøkkelen inne på rommet mitt i veska og jeg var dermed utelåst… Etter en times tid snakka jeg med bestefar og ble henta. 

 

 

 

Nok trening blir det iallefall denne uka da vi har aktivitetsdag på fredag! Poletrening tror jeg ikke jeg har tid til denne uka, får se det an. Gleder meg allerede til helg selv om vi ikke har begynt å jobbe på skolen enda, men vi begynner på ordentlig imorgen med langdag pga et obligatorisk foredrag mot slutten av dagen! Det blir altså første langdag dette skoleåret, wish me good luck…

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg