Pole goals 2015

 

Før 2015 er over har jeg noen “pole goals” jeg gjerne vil gjennomføre før året er omme, her har dere disse:

 

Russian layback


Russian layback klarer jeg så og si, jeg har bare enda ikke fått til en bridge, og den øverste foten har jeg fortsatt hekta på stanga. Det er noe som er vanskelig å forklare, men jeg vil ihvertfall få den noe lignende som på bildet over!

 

Cupid

Jeg er egentlig ganske sikker på at jeg klarer denne, det eneste problemet er at jeg aldri har godt nok grep. Ihvertfall ikke under foten!!!! Jeg er så tørr det nesten ikke er lov å være under føttene. 

 

Handstand 

 

 

Brass monkey

 Dette er ikke nødvendigvis det “fineste” poletrikset, men helt klart greit å kunne for å komme seg inn i andre moves!

 

 

Jade

 

Det kommer aldri i livet til å skje at jeg klarer å få den like flat som det der enda, men prinsippet er iallefall der.

 

 

Allegra

 Dette er en av mine store favoritter, altså!

 

 

Ayesha

 Lite sannsynlig at jeg klarer dette her før året tar slutt, men nå har jeg iallefall butterflyen der den skal være, så kanskje?

 

 

Dove

 

 

 

Allegra box splits

 Nok en gang blir den nok ikke like flat som dette her enda.

 

 

Cocoon

 

 

 

Dragon tail

 

 

 

 

Cross ankle release bridge (som jeg kaller den foreløpig, er litt usikker på hvilket navn den har)

 

Side saddle superman

 

 

 

Nå har jeg ikke orket og tatt med de “mindre viktige” triksene jeg ikke kommer på i farta eller har orket å skrive ned. Dette er iallefall de jeg skal prøve mitt beste på å oppnå dette året! Noen er mer usannsynlig enn andre, men her sitter jeg iallefall og drømmer meg bort mens jeg spiser sjokolade og drikker cola, way to go Mairho. 

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg