Be good

 

I kveld har jeg og lillesøster gått en tur rundt i området her med kameraene våre rundt nakken og knipset litt bilder. Vi var ved min gamle barneskole der vi fant ei lommebok, så fant vi ut hvem den tilhørte og jeg tok vare på den så den ikke skulle bli stjålet. Nå har han som mistet den kommet og hentet den, mye bedre enn at slike verdisaker blir stjålet! Kan jo selv forestille meg hvor takknemlig jeg hadde blitt om jeg hadde mistet noe viktig og noen tok vare på det og ga beskjed til meg om det istedet for at jeg aldri skulle finne det igjen. Håper alle gjør slikt når de finner noe mistet. Dagens lille gode gjerning!

 

Etter jeg begynte med pole er jeg mindre redd for å turne litt, å være opp ned osv. På skolens uteområde var det er par stativer jeg lekte meg på, og lillesøsteren min stod selvfølgelig klar med kameraet etter min kommando, hehehe…. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg