Matematikk er ikke min greie

 

 

Skolen har begynt for alvor. Jeg sitter jeg nå og strever med forenklet matte, til og med det syntes jeg er vanskelig! Jeg gjør det slik at jeg aller først gjør oppgavene i den forenkla oppgaveboka og deretter oppgavene i den vanlige, rett og slett for å forstå alt bedre. Langt mer arbeid, men verdt det for å bestå i faget. På VG1 hadde jeg akkurat ståkarakter i matte, som var 2. Dere skjønner altså at matematikk ikke er min sterke side. Jeg henger en god del etter fordi jeg var mye borte både på barneskolen og ungdomsskolen, og selvfølgelig førsteåret på videregående. 

 

 

Blid og fornøyd…

 

Ha en fin kveld videre, jeg skal….. gjøre noe jeg ikke liker, men er pent nødt til. Men ja, ha en fin kveld likevel!

 

5 kommentarer
    1. Matte er ikke greit… Det er vanskelig men ikke gi opp! Så fort man finner en teknikk som funker og en lærer som faktisk hjelper deg og prøver å finne en lett løsning for deg, blir det greiere. Det viktigste er å ikke gi opp!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg