Brunette og litt lilla

 

 

I går kveld gikk jeg fra “lilla” til brunette. Begynte å komme litt ettervekst, fargen ble utvaska og slikt, så da tenkte jeg tiden var inne. Det ble bra syntes jeg, det skinner gjennom litt rød/lillaskjær, men det ble slettes ikke så ille som det jeg hadde trodd. Jeg trodde jeg skulle få lilla stygge striper i det brune flotte håret… Nå er fargen jevn og ser helt grei ut!

 

Iallefall er det helg, og det føles herlig. Skolen har allerede begynt å bli slitsom, men jeg gruer meg til vi er ordentlig igang med prøver og innleveringer 24/7. Det er iallefall til nå ikke så ille som jeg hadde trodd. 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg