Første høst….

 

Nå er det første ordentlige høstværet kommer, min første lille høstforkjølelse og hele pakka. Denne helga ble sommerværet lagt på hylla, og det har blåst en god del og regnet. Om to dager er altså august måned over, og vi går inn i en skikkelig høstperiode. I går dro jeg, lillesøster, Mathias og vår venn Preben/Prebus til storesøster og kjæresten hennes. Guttene skulle ha bandøving og vi jentene pluss kidsa skulle gjøre i stand gryterett og bare ta det med ro. Da ungene var lagt, guttene var i gang med spillinga igjen og magene var mettet, så vi på Annabelle-filmen mens vi glefset i oss fra hver vår potetgullpose og hørte på den kraftige vinden utenfor. Her gjelder det ikke å være sunn altså. 

 

 

Dagens: usminka, halvveis forkjøla, sløv, sulten, smålig grinete, ikke så veldig klar for skole imorgen og litt sånt. Alt i alt er dette en typisk søndag. 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Stusselig med regnet. Men høsten alt i alt er ikke så ille synes jeg, eller.. Eneste grunnen til at jeg virkelig elsker høsten, er høst moten 🙂 Og spesielt denne lag på lag trenden.. Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad. Ønsker deg en super søndag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg