Hvor ofte kjøper jeg ting jeg virkelig trenger?

 

Jeg har sårt trengt nye jakker jeg kan bruke nå om høsten og eventuelt om våren når været er litt på trynet og det ikke er for varmt eller for kaldt. Kan liksom ikke komme i den aller tynneste jakken jeg har (den er uansett knall lilla så den passer ikke til alt), og kan heller ikke kle på meg den svære parkasen (noe jeg gjør ganske ofte fordi jeg er livredd for å fryse). I dag fant jeg en på H&M til 499,- og jeg er fornøyd! Vanligvis når jeg shopper kjøper jeg bare ting enten fordi det er billig, det er fint eller fordi jeg velger å tro at jeg kommer til å bruke det. Denne gangen kjøpte jeg noe jeg virkelig trengte, selv om jeg hater å bruke mer enn 199,- på et plagg, hahaha…

 

Her så jeg litt lur ut. Tenkte sikkert på mat. 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg