Glattkjøring

 


Egentlig liker jeg ikke å bruke svarte sokker. Bruker kun hvite kortsokker, men idag var det ikke krise så da ble det svarte. Just for your info…. 

 

I dag har jeg hatt glattkjøring, det var gøy å få kjørt TRYGT på glatt vei og kjøre de strekningene der fartsgrensene er 90 for å få utfordra meg litt på det. Så da ble det ingen skole idag, og ikke imorgen heller for da skal vi til folkeparken for å ha naturfag i noen timer. Til middag blir det enchiladas og da er jeg blid og fornøyd som vanlig når jeg får det som jeg vil. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg