Jeg kom meg over dørstokkmila!!!

 

Tro det eller ei, men igår tok jeg det store steget og trente pole! Jeg hadde gym igår der vi jogget lett tre ganger rundt hele idrettsbanen uten å stoppe og etter det litt intervalltrening, til min store overraskelse hev jeg på meg poletøyet og trente i et par timer hjemme også. Det ble ingen nye, kule moves denne gangen. Men jeg gjorde litt generelt finpuss og litt sånt. Selv om jeg tøyet ut etter treninga, har jeg gangsperre i hele kroppen idag. Jeg tøyde altså ikke godt nok kjenner jeg… 

 

Her får dere et par dårlige screenshots fra videoer:

Cross ankle release i en litt for stor overdel jeg fikk hos Lisabeth, wops.

 

Hahaha, det ser så sykt rart ut med den hånda under rumpa. Et av dens flere navn er hello boys. Den ser lite elegant og fin ut når jeg gjør den, men den er lite kravstor eller smertefull, så den syntes jeg er gøy å utføre!

 

Satser på å trene mer jevnlig framover, jeg skal jo bli flink vet dere!!!

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg