Trodde det var høst, jeg?

 

Nå ser det ut som et par dager med sommerværet på etterskudd har kommet igjen. Dette er tredje dagen der været er flott, eller.. Det er iallefall meldt fint vær på yr idag! Men slik ser det altså ut, for nå sitter jeg i stua til kjæresten og sola skinner inn gjennom vinduene. Vinden er kald, men går man ute med sola i ryggen er det ikke så verst!

Forresten har BMTH nettopp kommet ut med nytt album, og jeg kan ærlig talt si jeg er litt skuffa. Mange av sangene er altfor rolige og har denne “pop og elektronisk”-sjangeren innblandet her og der… Jeg likte bare sånn 5  av 11 sanger :((( Sempiternal-albumet er og forblir favoritten altså. De skal faktisk spille i Norge på bursdagen min av alle dager, og jeg har ikke råd til å dra. Det er så utrolig kjipt! 

 


Et bilde tatt for noen dager siden av lillesøsteren min. Det er kanskje litt teit å si det, men jeg føler at de siste gangene jeg har tatt bilder av meg selv eller at noen andre gjør det for meg ser jeg så utrolig fæl ut? Jeg som trodde jeg var fotomodell </3 neida, joda.

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg