Et lite bildedryss fra det fine høstværet

 

 

På lørdag overnatta jeg og Mathias hos storesøsteren min. Det var flott vær i helga, og samtidig som Mathias og storesøsters kjæreste spilte, gikk jeg og storesøster ut en tur for å knipse bilder og plukke ripsbær. Med på kjøpet kom lille “Emmitt” som er mitt yngste tantebarn. 

 

Med storebrorens sko på som var litt for store, så jeg måtte et par ganger ta dem på igjen, hahaha.

 

 

I dag har jeg faktisk brukt stemmeretten min for første gang! Det føltes litt rart men også greit å være inkludert i samfunnet på en annen måte. På kommunevalget og fylkesvalget ble det to forskjellige partier. Jeg har ennå ikke satt meg helt inn i alle partiene, men det vil alltid være noe fra partiene jeg både er for og imot. Har dere stemt idag?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg